Ραφαηλία Νικολέττα Καλλιούπη
Υπ. Διδάκτωρ
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, ΕΚΠΑ
Ραφαηλία Νικολέττα Καλλιούπη

Απόφοιτος: Τμήματος Φιλοσοφίας – Παιδαγωγικής – Ψυχολογίας , Φιλοσοφικής Σχολής , Εθνικό & Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ‘’ Master in Business Administration – M.B.A ‘’ Πανεπιστήμιο Kentucky & Πανεπιστήμιο Πειραιά Εφαρμοσμένων Επιστημών. Τμήματος Μεταπτυχιακών Σπουδών ‘’ Οργάνωσης & Διαχείρισης Αθλητισμού σε παιδιά με ειδικές ανάγκες΄΄ Πανεπιστήμιο Πελλοπονήσου. Εξειδίκευσης Ειδικής Αγωγής & Συμβουλευτικής, Εθνικού & Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Εξειδίκευσης Ψηφιακού Marketing, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Κέντρου Εκπαίδευσης & Αποκατάστασης Τυφλών του συστήματος Γραφής & Ανάγνωσης Braille. 

Sports Manager, Public Relations & Wellbeing coach : Oμάδα του Αθηναϊκού Βύρωνα ( Ποδοσφαιρικό  τμήμα), Tμήμα ειδικής καλαθοσφαιρικής Αγωγής- Στάδιο Ειρήνης & Φιλίας, Τμήμα  παραπληγικών καλαθοσφαιρικής αγωγής- Ομάδα ΆΤΛΑΣ, Καθηγήτρια Ειδικής Διαπαιδαγώγησης & Φιλολογικών Μαθημάτων. 

Στα ερευνητικά ενδιαφέροντα της κ. Καλλιούπη περιλαμβάνονται : το Αθλητικό Marketing, Δημοσιογραφία & Αθλητικό Marketing, Οργανωσιακή Ψυχολογία, Marketing & Special Olympics, οικολογικός τρόπος διατροφής & συνηθειών, δημόσιες σχέσεις, Αθλητική αγορά & Στρατηγική Marketing, Ψυχολογία των Επιχειρήσεων & Οικονομίας, Πολιτική Διαχείριση Οικονομικών, Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας, Στρατηγική Διαχείριση και Επικοινωνία, Ψυχολογία του Καταναλωτή & Marketing, Εθελοντισμός.

Τα μέλη

Μέλη του Εργαστηρίου αποτελούν τόσο διακεκριμένοι Ακαδημαϊκοί στο χώρο του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων γενικότερα, όσο και έμπειρα στελέχη της αγοράς με μακρά επιτυχημένη πορεία στον επιχειρηματικό στίβο.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ
Αναπληρωτής Καθηγητής
Μάρκετινγκ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο York
Επισκέπτης Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών, ΕΚΠΑ

Δράσεις

Το Εργαστήριο εξυπηρετεί τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες τόσο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, όσο και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών γενικότερα στο ευρύ γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ. ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ