PostDoc, Enhancing user interactivity of tourism SMEs’ websites as a means to successfully promote ecotourism, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. PostDoc, Marketing business models to boost green entrepreneurship, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ph.D., Neuromarketing perspective of CSR, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. MSc, Corporate Communications and Reputation Management, The University of Manchester. BSc, Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Η Δρ. Υφαντίδου ειδικέυεται στο πεδίο του νευρομάρκετινγκ και της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης και την απασχολεί η κατανόηση της επιρροής των μοντέρνων πρακτικών διαφήμισης στην στάση και την πρόθεση αγοράς των καταναλωτών. Η πιο πρόσφατη έρευνα της αφορά στη διερεύνηση του ρόλου της αλληλεπίδρασης στις ιστοσελίδες των οικοτουριστικών μικρομεσαίων επιχειρήσεων και κατά πόσο αυτή επηρεάζει την προώθηση βιώσιμων δραστηριοτήτων στην Ελλάδα.