Ph.D., Τμήμα ΟΔΕ, Πανεπιστήμιο Πειραιώς. MA in Marketing, Kinston University. Post.Dip in Marketing, Kinston University. Dip.Member MRS Society. B.S., Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών.
Ειδικεύεται στην Έρευνα Αγοράς και στο Διεθνές Μάρκετινγκ. Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν σε στρατηγικά θέματα Μάρκετινγκ και στην επίδραση των Στρατηγικών Μάρκετινγκ σε περιόδους οικονομικών κρίσεων. Διαθέτει εκτενή 25ετη εμπειρία σε μελέτες στον ιδιωτικό τομέα, σε κορυφαίες ελληνικές και πολυεθνικές επιχειρήσεις. Οι τελευταίες του πανεπιστημιακές μελέτες αφορούσαν στις στρατηγικές στόχευσης των επιχειρήσεων και στην κατανόηση των συναισθημάτων αγάπης για τους τουριστικούς προορισμούς. Ιδιωτικές μελέτες αφορούσαν την αποτίμηση επωνυμιών (εμπορικών σημάτων) και ιστοσελίδων (urls) για μεγάλη συστημική τράπεζα.