15.05.2023
Δημοσίευση: Mochla, V., Tsourvakas, G. and Vlachopoulou, M. (2023). Positioning a personal political brand on YouTube with points of different visual storytelling. Journal of Political Marketing.
Δημοσίευση: Mochla, V., Tsourvakas, G. and Vlachopoulou, M. (2023). Positioning a personal political brand on YouTube with points of different visual storytelling. Journal of Political Marketing.
Έρευνα του Καθηγητή Γ. Τσουρβάκα και της Δρ. Β. Μόχλα έγινε αποδεκτή για δημοσίευση στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Journal of Political Marketing με θέμα “Segmenting voters by motivation to use
Το Εργαστήριο αναπτύσσει συνεργασίες με άλλα εργαστήρια, ερευνητικά κέντρα, ινστιτούτα, αλλά και οργανισμούς του εξωτερικού με κοινούς επιστημονικούς στόχους τόσο για την υλοποίηση διεθνών συνεργασιών όσο και για τη διεκδίκηση από κοινού διεθνών ερευνητικών προγραμμάτων.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ