Iωάννα Γουλάπτση
Υπ. Διδάκτωρ
Τμήμα Δημοσιογραφίας & Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (Α.Π.Θ.)
Iωάννα Γουλάπτση

Υπ. Διδάκτωρ Α.Π.Θ., Μεταπτυχιακό, Νεότερης και Σύγχρονης Ευρωπαϊκής και Ελληνικής Ιστορίας Φιλοσοφικής Σχολής Α.Π.Θ., Πτυχίο Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ Α.Π.Θ., Πτυχίο Ιστορίας και Αρχαιολογίας Φιλοσοφικής Σχολής Α.Π.Θ.

Επιστημονική Συνεργάτιδα του δημάρχου Αλεξανδρούπολης σε θέματα επικοινωνίας και πολιτισμού. 

Στα ερευνητικά ενδιαφέροντα της κυρίας Γουλάπτση περιλαμβάνονται η επικοινωνία, η πολιτιστική διαχείριση, η διαχείριση αλλαγών, η καινοτομία και το πολιτιστικό μάρκετινγκ. Οι πιο πρόσφατες έρευνές της εξετάζουν πώς το άτομο μαζί με τις κοινωνικές διαδικασίες επηρεάζουν την υιοθεσία της καινοτομίας από τους εργαζομένους στους πολιτιστικούς οργανισμούς. 

Τα μέλη

Μέλη του Εργαστηρίου αποτελούν τόσο διακεκριμένοι Ακαδημαϊκοί στο χώρο του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων γενικότερα, όσο και έμπειρα στελέχη της αγοράς με μακρά επιτυχημένη πορεία στον επιχειρηματικό στίβο.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ
Αναπληρωτής Καθηγητής
Μάρκετινγκ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο York
Επισκέπτης Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών, ΕΚΠΑ

Δράσεις

Το Εργαστήριο εξυπηρετεί τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες τόσο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, όσο και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών γενικότερα στο ευρύ γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ. ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ