Βάγια Μόχλα
Διδάκτωρ
Διδάσκουσα – Ακαδημαϊκή Υπότροφος
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, ΕΚΠΑ
Βάγια Μόχλα

Postdoc, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Ph.D., Πολιτικό Μάρκετινγκ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στη Δημοσιογραφία και τα Νέα Μέσα, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Μεταπτυχιακό Δίπλωμα στις Ευρωπαϊκές Πολιτικές Νεολαίας, Πανεπιστήμιο Μακεδονίας. Πτυχίο Πολιτικών Επιστημών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Η Δρ. Μόχλα ειδικεύεται στο πολιτικό και ψηφιακό μάρκετινγκ. Τα βασικά ερευνητικά της ενδιαφέροντα περιλαμβάνουν τη μελέτη των κινήτρων και της συμπεριφοράς τμημάτων ψηφοφόρων στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τη δημιουργία και ισχυροποίηση μίας επωνυμίας στο ψηφιακό περιβάλλον, καθώς και τη διερεύνηση της συμπεριφοράς διαφορετικών γενεών σε ζητήματα ηθικής στην κατανάλωση και την επιρροή του eWOM στην πρόθεση αγοράς. Οι πιο πρόσφατες έρευνές της εξετάζουν τους παράγοντες που συμβάλλουν στη δημιουργία ισχυρού πολιτικού ονόματος (branding) για την απόκτηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος έναντι των πολιτικών αντιπάλων με τη χρήση ψηφιακών εργαλείων μάρκετινγκ. 

Τα μέλη

Μέλη του Εργαστηρίου αποτελούν τόσο διακεκριμένοι Ακαδημαϊκοί στο χώρο του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων γενικότερα, όσο και έμπειρα στελέχη της αγοράς με μακρά επιτυχημένη πορεία στον επιχειρηματικό στίβο.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ
Αναπληρωτής Καθηγητής
Μάρκετινγκ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο York
Επισκέπτης Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών, ΕΚΠΑ

Δράσεις

Το Εργαστήριο εξυπηρετεί τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες τόσο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, όσο και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών γενικότερα στο ευρύ γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ. ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ