Προδρόμος Μοναστηρίδης
Διευθυντής Marketing
Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης
Προδρόμος Μοναστηρίδης

PhD “Καινοτομία, marketing και μη κερδοσκοπικοί πολιτιστικοί οργανισμοί. Η περίπτωση των Ελληνικών Πολιτιστικών Οργανισμών» Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονικης. Master of Philosophy (M. Phil) “A best practise for New Product Development for the Greek Banking Sector” University of Sunderland. ΜA Marketing University of Sunderland. Πτυχίο Marketing , Τμήμα Marketing , Αλεξάνδρειο Τεχνολογικό Ίδρυμα (Διεθνές Πανεπιστήμιο Ελλάδος).

Ο Δρ. Μοναστηρίδης ερευνά θέματα marketing, event management, fundraising και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης . Επιπλέον ασχολείται με ζητήματα πολιτισμού, καινοτομίας και την ανάλυση των πολιτιστικών οργανισμών. Η αρθρογραφία του περιλαμβάνει ζητήματα όπως καινοτομίας, μάρκετινγκ και πολιτισμού και εταιρικής κοινωνικής ευθύνης από την πλευρά του μάρκετινγκ.

Τα μέλη

Μέλη του Εργαστηρίου αποτελούν τόσο διακεκριμένοι Ακαδημαϊκοί στο χώρο του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων γενικότερα, όσο και έμπειρα στελέχη της αγοράς με μακρά επιτυχημένη πορεία στον επιχειρηματικό στίβο.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ
Αναπληρωτής Καθηγητής
Μάρκετινγκ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο York
Επισκέπτης Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών, ΕΚΠΑ

Δράσεις

Το Εργαστήριο εξυπηρετεί τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες τόσο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, όσο και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών γενικότερα στο ευρύ γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ. ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ