Κυριάκος Ρίσκος
Λέκτορας στο Γνωστικό Πεδίο του Μάρκετινγκ
Τμήμα Επικοινωνίας και Μέσων, Erasmus University Rotterdam, Ολλανδία
Κυριάκος Ρίσκος

Κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στο Μάρκετινγκ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Πληροφορική και Διοίκηση, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Κάτοχος Πτυχίου Οικονομικών Επιστημών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.

Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στο Μάρκετινγκ και τη Συμπεριφορά του Καταναλωτή στο ψηφιακό περιβάλλον και τα Νέα Μέσα, στην ανάπτυξη της επωνυμίας για τα Νέα Μέσα (media branding) με ιδιαίτερη έμφαση στην έννοια της καταναλωτικής εμπλοκής. Επιπλέον, στα ερευνητικά του ενδιαφέρονται συγκαταλέγεται η χρήση εργαλείων Νευρομάρκετινγκ με σκοπό την καλύτερη κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς στα Επώνυμα Νέα Μέσα. Οι τελευταίες τους έρευνες εξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο η έννοια της ψυχαγωγίας μπορεί να εφαρμοστεί και να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά για σκοπούς μάρκετινγκ και ανάπτυξης της επωνυμίας στα Νέα Μέσα.  

Τα μέλη

Μέλη του Εργαστηρίου αποτελούν τόσο διακεκριμένοι Ακαδημαϊκοί στο χώρο του Μάρκετινγκ και της Διοίκησης Επιχειρήσεων γενικότερα, όσο και έμπειρα στελέχη της αγοράς με μακρά επιτυχημένη πορεία στον επιχειρηματικό στίβο.

ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΜΕΛΗ
Αναπληρωτής Καθηγητής
Μάρκετινγκ Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων Πανεπιστήμιο York
Επισκέπτης Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών, ΕΚΠΑ

Δράσεις

Το Εργαστήριο εξυπηρετεί τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες τόσο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, όσο και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών γενικότερα στο ευρύ γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ. ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΔΡΑΣΕΙΣ