Κάτοχος Διδακτορικού Διπλώματος στο Μάρκετινγκ, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Κάτοχος Μεταπτυχιακού Διπλώματος στην Πληροφορική και Διοίκηση, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Κάτοχος Πτυχίου Οικονομικών Επιστημών, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης.
Τα ερευνητικά του ενδιαφέροντα εστιάζουν στο Μάρκετινγκ και τη Συμπεριφορά του Καταναλωτή στο ψηφιακό περιβάλλον και τα Νέα Μέσα, στην ανάπτυξη της επωνυμίας για τα Νέα Μέσα (media branding) με ιδιαίτερη έμφαση στην έννοια της καταναλωτικής εμπλοκής. Επιπλέον, στα ερευνητικά του ενδιαφέρονται συγκαταλέγεται η χρήση εργαλείων Νευρομάρκετινγκ με σκοπό την καλύτερη κατανόηση της καταναλωτικής συμπεριφοράς στα Επώνυμα Νέα Μέσα. Οι τελευταίες τους έρευνες εξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο η έννοια της ψυχαγωγίας μπορεί να εφαρμοστεί και να χρησιμοποιηθεί αποτελεσματικά για σκοπούς μάρκετινγκ και ανάπτυξης της επωνυμίας στα Νέα Μέσα.