Επισκέπτης Καθηγητής, Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών, ΕΚΠΑ
Ph.D., Στρατηγική Μάρκετινγκ, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. M.A., Διοίκηση Επικοινωνίας, London Metropolitan University. M.Sc., Διοίκηση Μάρκετινγκ, University of Central Lancashire. B.A. (Hons), Οικονομικές Επιστήμες, University of Central Lancashire.
Ο Δρ Κάρολος Α. Παπαδάς εξειδικεύεται σε θέματα βιώσιμου μάρκετινγκ, διεθνούς μάρκετινγκ, διοίκησης επωνυμίας και στρατηγικής ψηφιακού μάρκετινγκ. Η πιο πρόσφατη έρευνα του μελετάει πώς οι επιχειρήσεις επιτυγχάνουν ανθεκτικότητα μέσω στρατηγικών βιώσιμου μάρκετινγκ σε περιόδους αβεβαιότητας.