Την Πέμπτη 12 Ιανουαρίου 2023 πραγματοποιήθηκε στο Μουσείο Ιστορίας του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) ημερίδα με θέμα «Η εφαρμογή του Μάρκετινγκ στις
Δράσεις
Το Εργαστήριο εξυπηρετεί τις εκπαιδευτικές και ερευνητικές ανάγκες τόσο του Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων και Οργανισμών, όσο και του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών γενικότερα στο ευρύ γνωστικό αντικείμενο του Μάρκετινγκ.Ολοκληρώθηκε με επιτυχία την Κυριακή 2 Οκτωβρίου το πρώτο Θερινό Σχολείο Εταιρικής Βιωσιμότητας & Υπευθυνότητας, που διοργάνωσε το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων & Οργανισμών του
Ερευνητική Δραστηριότητα
Η ερευνητική δραστηριότητα του Εργαστηρίου εστιάζει, μεταξύ άλλων, σε θέματα Στρατηγικής Μάρκετινγκ, Ολοκληρωμένης Επικοινωνιακής Στρατηγικής, Ψηφιακού Μάρκετινγκ, Αθλητικού, Πολιτιστικού και Πολιτικού Μάρκετινγκ, Κοινωνικού και Οικολογικού Μάρκετινγκ και Διοίκησης Επώνυμου Προϊόντος.
ΔΕΙΤΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΡΕΥΝΕΣΈρευνα του Καθηγητή Γ. Τσουρβάκα και της Δρ. Β. Μόχλα έγινε αποδεκτή για δημοσίευση στο διεθνές επιστημονικό περιοδικό Journal of Political Marketing με θέμα “Segmenting voters by motivation to use
Δημοσίευση: Mochla, V., Tsourvakas, G. and Vlachopoulou, M. (2023). Positioning a personal political brand on YouTube with points of different visual storytelling. Journal of Political Marketing.